Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съдейки по годината е евро4, т.е. с ДПФ + ламбда сонда
    Ако се окаже евро3 - няма ДПФ, няма ламбда.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • Първоначално публикувано от hefty Покажи съобщение
      какво масло ми препоръчвате аз съм се спрял на Роял Пърпъл ХПС 10в40 ?
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Масло 5/40
      Спрямо масовите 5/40 полусинтетични масла (Селения, дори Мотул) тоя Роял Пърпъл, дори 10/40, а като от друга планета.
      Subaru Legacy 3.0R
      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Има 2-катализатора, единия след турбото, 2-рия е след това на тунела.
        Въздушния филтър се сменя отдолу, ся дали е лесно или трудно..... за всеки различно...
        Масло 5/40!

        Филтъра на купето се сменя отвътре!

        За ДПФ не съм сигурен, но едва ли има....
        Може и да има, по-това време почват да им ги монтират
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • За ДПФ-а зависи. Моята е евро 4,купувана нова от България и няма такъв филтър.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Хммм, искаш ли да пратиш ВИН на л.с. да я видя, че ми е супер странно.

            ---------
            п.с. оказва се, че има и Е4 без ДПФ
            Last edited by emzo; d.m.y г., 10:50.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • При мен също Евро 4 е без ДПФ.
              Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
              ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
              ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

              Comment


              • Как да разберем кой стандарт е ?
                sigpic
                Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                Comment


                • VIN+ EPER
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • При мен по епер излиза CF3, което сигурно начи че е EURO3. 02/2004 дата на производство !
                    sigpic
                    Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                    Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                    Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                    Comment


                    • Мхм
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                        За ДПФ-а зависи. Моята е евро 4,купувана нова от България и няма такъв филтър.
                        Дам и моята е 2006-та година и е без ДПФ и със сонда !!!
                        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                        Comment


                        • Колеги, здравейте.
                          След малко ще пусна на ЛС на Емзо ВИН-а за да ми каже дали имам ДПФ и сонда. Днес разгледах обстойно колата, през деня и видях че след турбото има веднага едно голямо гърне което ми заприлича на ДПФ или на Катализатор незнам и аз какво е, но на него имаше ламда сонда, намираше се отдясно забучена в страни на това странно нещо. Ако се окаже че нямам ДПФ, мога ли да заместя тоя въпросния катализатор с права тръба като го отрежа и ми я заварят ? Също така и задния (втори) катализатор. Нужно ли е да се обучава колата в тоя случай. Благодаря. Поздрави

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от hefty Покажи съобщение
                            Колеги, здравейте.
                            След малко ще пусна на ЛС на Емзо ВИН-а за да ми каже дали имам ДПФ и сонда. Днес разгледах обстойно колата, през деня и видях че след турбото има веднага едно голямо гърне което ми заприлича на ДПФ или на Катализатор незнам и аз какво е, но на него имаше ламда сонда, намираше се отдясно забучена в страни на това странно нещо. Ако се окаже че нямам ДПФ, мога ли да заместя тоя въпросния катализатор с права тръба като го отрежа и ми я заварят ? Също така и задния (втори) катализатор. Нужно ли е да се обучава колата в тоя случай. Благодаря. Поздрави
                            Катализатор е, а другото е сонда, при махането на долния катализатор не трябва да правиш нищо, той е след сондата, горния катализатор обаче далеч не можеш да го отрежеш и да завариш права тръба, повечето гърнеджии го разтварят взимат нужното и го оставят кух. А мен ако питаш си го остави аз лично, като дойде времето, ще махна само долния !
                            Last edited by nastybg; d.m.y г., 11:54.
                            ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                            Comment


                            • Предпочитам да го оставя кух не искам да се спъва колата не ме кефи как върви може и още доста... искам да е отпушена значи махам всичко след ламбдата.

                              Днес ми направи впечатление един много дразнещ бийп сигнал при изпълняване на няква функция в колата напр. вдигане на стъкла и т.н ? Как мога да го махна? Ако си сложа друго СД дали ше се оправи, че тва е много кухо откъм настройки на еквалайзер, филтри и т.н...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от hefty Покажи съобщение
                                Предпочитам да го оставя кух не искам да се спъва колата не ме кефи как върви може и още доста... искам да е отпушена значи махам всичко след ламбдата.

                                Днес ми направи впечатление един много дразнещ бийп сигнал при изпълняване на няква функция в колата напр. вдигане на стъкла и т.н ? Как мога да го махна? Ако си сложа друго СД дали ше се оправи, че тва е много кухо откъм настройки на еквалайзер, филтри и т.н...
                                Не ми харесва накъде го подкарваш това ГТ, но все пак колата си е твоя, както е казал един известен тЕрикат след като паднал от мотора на центъра на селото - "мотора си е мой, ще си го паркирам както искам !!!" Почти съм сигурен, че няма да литне колата като махнеш катализатора, ако искаш да тръгне повече се допитай до някой тунер да ти каже каква е процедурата. Успех !!!
                                Last edited by nastybg; d.m.y г., 17:21.
                                ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                                Comment

                                Working...
                                X